sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Atunci când ne vom întâlni



Atunci când ne vom întâlni,
Te voi recunoaşte...
Voi închide ochii şi voi simţi
Mireasma florilor
Din gradina sufletului tău.
O cunosc atât de bine...
Sunt florile pe care eu ţi le-am dăruit
Înainte de început...
Pe când erau doar seminţe în găoacea lor.

Atunci când ne vom întâlni,
Te voi recunoaşte...
Voi închide ochii şi voi tresări
La auzul paşilor tăi.
Îmi recunosc bătăile inimii
În cadenţa lor,
Simt cum te apropii...

Atunci când ne vom întâlni,
Te voi recunoaşte...
Sufletul tău va cânta o melodie
Uitată de mult...
Era cântecul inimii mele...
Pe care l-am pierdut
Atunci când am murit
Puţin câte puţin...
Pâna s-a lăsat o linişte de gheaţă...

Atunci când ne vom întâlni,
Te voi recunoaşte...
Voi închide ochii şi voi simţi
Căldura sufletului tău
Care va topi depărtarea
Şi va alunga întunericul...
Mă voi simţi din nou vie!
Vor cădea lanţurile
Şi-mi voi întinde aripile ca să zbor...

Iar tu vei fi lângă mine,
Prietenul meu dintotdeauna...
Şi mă vei ajuta să recuceresc înălţimile!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu